marți, 12 octombrie 2010

Ce am mai invatat azi...



- Ca intre un grapefruit grecesc si unul african exista diferente legate de aspect si gust (al grecesc poate fi al naibii de amar si cu coaja mai groasa decat al african);
- Ca o pauza de masa in aer liber poate fi mult mai folositoare sanatatii mentale decat pauza de masa indoor;
- Ca daca stai pe o banca din piata Unirii si simti ca iti umbla ceva pe ceafa, poti sa fii sigur ca e un paianjen si ca daca nu reusesti sa il dai jos rapid de pe ceafa iti intra in decolteu si te tortureaza cu ture du-te vino prin zonele sensibile;
- Ca dupa ce astepti 5-10 minute pe hol, dupa un lift ca sa pleci acasa, ajungi sa iesi din el, la parter, razand cu lacrimi pentru ca de la etajul 5 s-a oprit la fiecare etaj inferior (inclusiv mezaninul) dar pentru ca era plin, nimeni nu a reusit sa mai urce alaturi de tine si ocupantii liftului enervati la culme de opririle cu pricina;
- Ca desi am trecut de varsta adolescentei si sunt casatorita, nu mi-am pierdut inca spiritul tanar de vreme ce vanzatorii din Piata Dacia ma striga inca ''domnisoara'';
- Ca daca te induiosezi la miorlaiturile unei pisici slabe de pe strada si te intorci din drum sa ii cumperi o conserva de pate, te poti trezi apoi cu inca 4 pisici infometate si gata sa devoreze tot ce ai in mana si in plase, simtind ca esti gata sa le satisfaci poftele;
- Ca am inceput sa cochetez cu ideea de a avea un copil, imaginandu-mi cum ar arata el deja la 4 ani;
- Ca indiferent cat de tarziu m-as intoarce acasa, pisicile mele asteapta curioase in fata usii de la intrare, in semn de salut prietenesc;
- Ca oricat de mult mi-as dori sa imi pregatesc hainele si mancarea pentru a doua zi cand plec la lucru, se gasesc mereu alte activitati mult mai interesante sau mai arzatoare care ma fac sa nu imi pot respecta planul;
- Ca in fiecare seara sper ca a doua zi va fi mai lejer, iar dimineata cand plec de acasa, imi dau seama ca de abia astept sa ajung acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu