joi, 11 noiembrie 2010

Ce am mai invatat in noiembrie

Se apropie sfarsitul unei noi saptamani si s-au acumulat o multime de lucruri care m-au oprit macar pentru cateva minute din rutina cotidiana...asadar...am mai invatat ca:

- am o relatie speciala permanenta cu animalele, plantele si calculatoarele din preajma;
- dau peste multi catei loviti de masinile orasului asta care devine din ce in ce mai aglomerat;
- majoritatea agentilor imobiliari din oras nu isi merita titulatura si nici comisionul pe care il percep pentru o tranzactie;
- de cate ori mi-e plecat barbatul cu traininguri prin tara, imi piere pofta de gatit, curatenie generala in apartament, de calatorii, de distractie si chiar de mancat;
- nu are sens sa ma panichez daca primesc o cantitate imposibila de taskuri de rezolvat intr-o zi, pentru ca oricum, voi ajunge sa le fac intr-o saptamana, din cauza diverselor obstacole de pe parcurs;
- treaba ce onumim noi, cei din generatiile comuniste, ''cei 7 ani de acasa'', nu poate fi regasita in comportamentul tinerilor din generatia democratiei postrevolutionare;
- serile de toamna sunt mai triste si pline de melancolie, in comparatie cu serile de vara;
- relatia mea cu taicamiu nu va fi niciodata buna, oricat de tare m-as stradui sau m-as amagi;
- as prefera sa ma mut, cu barbat si pisici, plante si carti si tot calabalacul adunat peste ani, intr-un apartament gol, nemobilat, pe care sa il umplem noi cu energia noastra pozitiva;
- as vrea sa incep un an nou in alta parte, in alt apartament, in alt oras, in alta tara;
- de fiecare data cand imi mai pleaca un amic/prieten din tara, ma apuca iar nebunia cu emigrarea;
- dupa 9 ore petrecute cu ochii in monitorul de la serviciu, inca mai sunt in stare sa imi scriu impresiile pe blog, si sa mai petrec inca 2-3 ore cu ochii in monitorul de acasa.

2 comentarii:

  1. Excelent ! Mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pt feedback. poate facem schimb de impresii din seria: ce am mai invatat..:)

    RăspundețiȘtergere