luni, 15 noiembrie 2010

Alba -neagra la noaptea alba a reducerilor


A fost sambata asta noaptea reducerilor in Mall. Si la cat de tentant suna, la fel de sec a fost.
Nebunie mare de masini, oameni, foiala pe culoarele mall-ului, muzica, da...toate astea cam degeaba.

In afara de Suie Paparude, care au cantat de s-au zguduit peretii de sticla ai magazinelor din preajma Cinemacity, in rest...cam liniste si nimica fain de mentionat. Si pe cat de multa lume a fost pe acolo, la fel de lipsiti de entuziasm au fost. Multi cred ca nici nu stiau cine sunt Suie Paparude. Ce sa mai zic de ritmurile lor, care nu au starnit nici macar 40 de oameni din toata gloata adunata ca la circ pe margine.

Dupa Suie, a venit Sonique. Care...stupoare, se pare ca mai mult a venit sa faca atmosfera zbantuindu-se decat cantand. Cat am avut eu rabdare sa o urmaresc cu privirea cel putin, cantecele mergeau, se auzea si o voce pe disc, dar ea nu mima nimica... Deci DA. Un mare fas. Multi dintre gura-casca adunati sau cei care isi pozitionasera popourile regale in scaunele cafenelelor de pe margine, radeau si se simteau bine, ca vezi doamne, suna a muzica de club. Tuci tuci tuci tuci. Ca trenu in gara, ritm bun de tocat snitele.

Mi-am luat o inghetata ca un copil rasfatat in targ si am facut stanga imprejur la verificat oferte. Ca doar era noaptea reducerilor. Si cand colo, si asta a fost un mare fas. Ca desi unele magazine afisau cu nesimtire pe vitrine afise cu reduceri de 10, 20 40 % la produsele comercializate, cand intrai si verificai marfa, si intrebai la produsul care te interesa cel mai tare care e reducerea aplicata, primeai raspunsul sec: la produsul asta nu se aplica nici o reducere!

Am facut si de acolo cale intoarsa si resemnata am dat sa plec alaturi de companionii mei, gata plictisiti. La iesire, am dat o raita prin magazinul New-Yorker si am stat la o coada de 10 minute ca sa imi iau o caciula albastra cu mot gen Mutulica (din alba ca zapada) si un fular luuung si gri cat tine toamna. Asta ca sa simt ca am fost la cumparaturi. Si am primit o reducere de 10%. Un alt big mare fas.

Si cu astea fiind zise, cred ca mai bine ma duceam in Set-up sa il aud pe JFB... ca aveam mai multe de castigat. Data viitoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu