joi, 21 ianuarie 2010

PUMP IT!

Nu am putut sa adorm azi- noapte. Poate si din cauza evenimentelor petrecute ieri... Dar culmea e ca ma simt excelent. Altii ar fi fost poate doborati de o asa decizie. Not me! Na-aaah, No Sir!

Am o stare de zile mari. Eliberata de tensiuni, de reguli si de atatia "trebuie sa".

Cum nu aveam pic de somn in mine, am citit, am ascultat muzica pe laptop, am scris idei pe un caietel pe care il am la indemana pe podea, langa pat, m-am tot holbat ca nebuna la lumanarile de langa pat si tot nu puteam sa adorm. Am aprins lumina si m-am tot holbat la camera, la pisici, la fulgii de nea de afara... si mi-am zis ca daca tot nu am somn, macar sa fac ceva. Mi-am scos trusa de pictat. Mi-am adus castronul de biscuiti sarati ca sa am ce sa bag "la ghiozdan". Si m-am trezit ca pictez cu tempera, umbre cenusii ale pensulelor trantite pe pat si forme galben ocru ale biscuitilor, intinsi ca la armata, pe foaia de desen. Si m-am distrat copios. Ca Ziggy - motanul- se tot juca cu pensulele si cu biscuitii. Si cand treaba a fost terminata, era ora 4 dimineata. Si mi-am zis...hai sa incerc sa ma culc.

Ma usturau un pic ochii, dar nu ma durea capu, nu simteam deloc somn. Si a fost bine. Am adormit cu gandul la ce va fi. La toate lucrurile bune pe care le voi face si care vor veni. Cu zambetul pe buze, gandindu-ma ca iubitul meu mi-a spus, pe skype, videochatuind de la distanta, ca's "frumusica". Ca asa i se pare lui, ca de cand am ales sa mananc numa vegetale, mi se vede pe chip, ca m-am transformat, in bine, si ca ma fac si mai si (acuma, fie vorba intre noi, ma mai desfat rar si cu peste...ca sa nu fie trecerea prea brusca).

Tii...si ce bine mi-a prins chestia asta. Niciodata nu m-am entuziasmat la gandul ca un barbat imi spune vorbe dulci, legate de infatisare, mai ales ca pun mai mare pret pe ce am sub cutia craniana, decat ce am la vedere, carcasa cu care defilez. Dar in contextul de aseara, si acela al alegerilor mele la acest inceput de an... dulceata venita din suflet si din dor, a venit tare bine.

Si pentru ca am fost deposedata de camera foto pentru o saptamana, nu am poze faine de pus aici, dar mai degraba o cantare care mi se potriveste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu