sâmbătă, 23 ianuarie 2010

EnergiE

De cateva zile incoace, vocea interioara nu-mi mai tace si ideile imi bombardeaza momentele de liniste, de unde si lipsa mea de somn.
Azi deja ma simt obosita. In ultima vreme tot ma culc pe la 3-4 noaptea...pentru ca nu ma pot abtine sa nu notez tot ce imi vine in minte, sa fac research pe net si sa absorb toata informatia gasita. Pana nu citesc, ordonez si planific tot nu am liniste si odihna. E mega bine insa ca am energie pentru asta si in fiecare dimineata ma trezesc cu o pofta nebuna de a mai absorbi alte si alte informatii. De parca m-as fi nascut iarasi. De parca mi-as fi curatat memoria de toate gunoaiele stranse pana acum si as fi facut liber pentru ca toate cutiutele goale sa fie umplute la loc. Motivul? Poate ca am intrat in 2010, pentru ca se apropie nunta, pentru ca m-am lasat de carne, pentru ca am hotarat sa imi las jobul si pentru ca ma simt excelent.

Vorba lui Jim Carrey: "I feel good, really good, excellent, super, I just wanna GOGOGO!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu