marți, 7 decembrie 2010

Prostii care imi ocupa mintea acum


Nu inteleg de ce trebuie sa ma salut cu lumea la buda? adica daca impartim acelasi spatiu... de exemplu cand ne spalam pe maini, daca ridic privirea din bolul chiuvetei, ma trezesc cu un ''Ciao'' de la o tipa pe care nu o cunosc si pe care sigur nu voi avea ocazia sa o mai intalnesc in alta ocazie decat in aceeasi - buda, spalat pe maini, si sters pe servetele, eventual un aranjat in fata oglinzii. Scurt pe doi.

Recunosc ca mama imi cam zicea ca is cam salbatica, in adolescenta... din cauza ca nu prea ma simteam comfortabil sa socializez cu persoane straine. Dar salbaticia mea venea si din timiditatea din copilarie si nesiguranta creata de temerile parintilor mei.
Dar trecand de aspectele astea, acum, ca adult, zic eu, de ce trebuie sa socializez cu colegii de buda? Ca doar acolo ar trebui sa fie locul unde nu te baga nimeni in seama... ca ai venit acolo ca sa te descarci sau sa te dregi, nu sa incepi prietenii!

Si serios acuma, nu mai suntem la scoala, unde buda scolii era un mediu ravnit de chiulangii, locul unde se fuma in liniste, unde se barfeau profesori si se rupeau prietenii. Era locul unde te retrageai ca sa poti sa scapi de ''inchisoarea'' zidurilor scolii.

Dar acum, de ce trebuie sa fie la fel?

Deci, eu propun fara ''ciao'' la buda! Cred ca un zambet scurt de recunoastere e de ajuns, in caz ca dai peste un coleg de birou sau de companie.

Un comentariu:

  1. ai dreptate :). poate is doar (prea) prietenosi. nu stiu de ce am impresia ca o sa ne mai relatezi despre "contextul" asta :)). o zi faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere