joi, 17 iunie 2010

Vesti bune despre Zuza!


Va mai aduceti aminte de Zuza cea murdara si care s-a adaptat atat de repede la conditiile de apartament, in numai 2 zile? Ei bine, am dat-o dupa vreo 3 zile parca, cu inima cam indoita, ca ne atasasem de ea si incepusem sa simtim din nou veselia aia tampa, ca atunci cand ne-am adus prima pisica in casa.

A trecut vremea si dupa nici o luna, am primit vesti de la noii ei stapani.

Printre randurile scrise, mi-a atras atentia un rand: "E nazdravana,face numai prostii dar o iubim mult.''


Atunci am zambit cat m-au tinut falcile. Stiu din proprie experienta cum e cu iubitul neconditionat, indiferent de numarul prostioarelor facute prin casa.

Sanatate si multe evenimente fericite alaturi de Mitzi - fosta Zuza!


Am scris acest post, pentru a da un exemplu de buna purtare celor care se tem sa ingrijeasca, sa adopte si sa se lipeasca cu inima si cu casa lor de un animalut care poate oferi atata dragoste si zambete. Sper din tot sufletul, ca numarul oamenilor buni la suflet sa se mareasca pe zi ce trece si noi, astia ''nebunii'' care adunam de pe strazi, din tomberoane, de la marginea campului sau din boscheti animalute abandonate, sa nu mai avem de lucru pe viitor.

Numai ganduri bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu