luni, 3 mai 2010

Zuza!


O cheama Zuza - ca asa mi-a venit mie!
E alba (alb-murdar) cu pete gri- parca-i iepure- pe spate, pe cap, urechi si pe coada.
Are ochi albastri.
Arata ca o vulpita si e mega scumpa!
Se joaca mult, alearga, face giumbuslucuri si e prietenoasa.
A invatat imediat sa faca la litiera si respecta igiena casei. :P
Papa mancarica pentru juniori, orez fiert cu pui, laptic si ceai.
Doarme cat poate de mult ca sa creasca mare.

Am gasit-o de 1 mai... la Centrul Bancar, sub o masina UPC si cand am auzit-o cum mieuna taaaaaare mi-am zis ca trebuie musai sa o iau de acolo. Era murdaaara rau, plina de praf si cu cativa purici la bord, infometata, obosita si speriata. In doua zile si-a revenit si deja se simte ca la ea acasa. E imbaiata, depuricata si cu burtica plina. E o scumpete de pisicuta. Cine o vrea?


Domnisoara Zuza era la plimbare...Ziggy la panda ( ca doar e teritoriul lui).

O discutie ca intre fete... sau lupta intre generatii.

BuburuZa pe covor. Atentie la cap!

Joaca cu bilutele de staniol agatate in brad si... in poza de jos...chiar sus in brad (da, bradul de Craciun, pe care nu ne-am indurat sa il aruncam, ca era prea frumos si prea bine mirositor...asa ca a ramas pe balcon ca si punct de atractie pentru matzele noastre, iar azi, ca aparat de antrenament pentru Zuza.



Asadar astept feedback de la viitori parinti de matza. :)

7 comentarii:

  1. e craciunul si nu stiam?ce e cu bradul ala doamna?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai am scris deja in post ca e bradu de craciun de care nu ne-am putut dezlipi nici acum de el... call it crazy...dar noua ne place si se pare ca si matzelor:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,
    Demult imi doresc o pisicutza pt prietena mea,iar Zuza este foarte dragutza.
    Chiar as fi foarte fericit daca mi-ai oferi-o.Prietenei mele ii plac foarte mult pisicile.

    Contact:0761282900

    Ciprian

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi la 6 Zuza va face pasi catre noua ei stapana!

    RăspundețiȘtergere
  5. GATA! ZUZA LEFT THE BUILDING!

    RăspundețiȘtergere
  6. tu ai verificat bine stapanii sa nu fie obsedati si sa faca sex cu animalele? :)

    RăspundețiȘtergere