luni, 17 ianuarie 2011

Greieras

Ne-am facut iar cu un pui de catel. E gri si cam schilod, apatic dar cumintel. L-am gasit in cartier la noi, stand la soare, duminica trecuta. Am zis sa-l luam ca era prea murdarel si prea linistit. Ceva ceva e cu el. Aseara a trecut de prima noapte la noi in casa. Pisicile par sa fie un pic intimidate de prezenta lui, dar el in schimb e foarte interesat de ele, la modul prietenesc. Prima lui reactie la vederea Inei, a fost sa dea din codita.

Dupa ce a primit botezul cu baia (ca era plin de noroi) a dormit regeste in cosul pisicilor, in ciuda faptului ca ii ieseau picioarele afara din el. In rest, mancacios nu e, dar a ros cu placere capetele unui os de curcan fiert.

Azi ar trebui sa il vada veterinarul si in functie de ce ne zice el, vom vedea ce masuri trebuie sa luam in privinta lui.

M-am bucurat mult ca a fost vioi afara cand l-am scos sa isi faca necesitatile si ca a acceptat rapid lesa si plimbarea in jurul blocului.

Revin cu poze si noutati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu