marți, 21 septembrie 2010

Revolta impotriva celor iresponsabili

La final de zi, stand in pat si incercand sa imi fac rezumatul evenimentelor prin care am trecut, imi dau seama ca punctul comun al revoltei mele de azi este iresponsabilitatea. A celor care nu vor sa creasca mari, a celor care nu vor sa evolueze, a celor care nu inteleg ce inseamna lumea civilizata, a celor care traiesc intr-o lume speciala, a lor, fara limite, fara reguli, fara legi si fara umanitate.

Si da, din nefericire, traiesc zilnic experiente de tot felul care ma biciuiesc peste fata ca niste rufe ude, puse la uscat in mijlocul trotuarului pe care calc.

Un nesimtit sau o nesimtita care si-a aruncat in strada gramada de tampoane interne folosite, pe strada pe care ies din cartier, ca sa ma plimb.
O clica de sefi inchipuiti de SRL care se fac ca uita sa inchida un contract de munca, legal, la ITM, dupa ce mi-am depus demisia, acum 3 ani.
O familie careia i se pare normal sa isi puna in plan sa inece 4 pui de pisica, fatati de pisica familiei, pentru ca nu ii poate tine, dar nici nu se gandesc sa isi sterilizeze pisica-mama.

Sa trec cu privirea si sa ma fac ca nu sunt partasa sau sa ma implic si sa incerc cu toata fiinta mea sa gasesc o rezolvare? Sa incerc sa fac lumea asta a mea mai buna? Sau sa ma prefac ca nu vad nimic?

De cele mai multe ori am ales sa ma implic. Si am impresia de tot atatea ori ca reusesc sa schimb ceva in bine. Macar cu putin. Dar imi asum actiunile.

Imi doresc sa am in jur cat mai multi oameni responsabili, carora sa le pese de lumea in care traiesc, care le ofera enorm, si careia ei nu ii dau nici un sfert din cat primesc.

De aceea, azi, sau cat a mai ramas din ziua de azi, vreau sa sustin responsabilizarea semenilor mei. Nu stiu cum si daca voi reusi, dar macar am in plan asta. Vreau sa reusesc sa schimb lucrurile in bine. Cu pasi marunti, dar macar incerc. Si sper sa pot atrage in jur cat mai multi oameni care sa vrea sa schimbe si ei ceva in jurul lor, in bine. Puterea exemplului.

ATAT.

2 comentarii: